אינדיקטורים

ניתן להוציא סוגים רבים של מדדים בממשק הסטטיסטיקות של המערכת וכן גם בממשק הדוחות.

כאשר נמצאים בלשונית הסטטיסטיקות של קמפיין מסוים (מודגש בצהוב), יש לבחור בחתך נתונים הרצוי (רשימה בצד שמאל, מודגש בירוק). בכל חתך (מלבד ב Dashboard), יופיע כפתור Indicators (חץ אדום), אשר הקלקה עליו תפתח חלון ובו כל המדדים שניתן לבחור עבור חתך הנתונים המבוקש.

1

 

סוגי מדדים

Basic

  • Impressions (חשיפות): חשיפות, התקדמות חשיפות, תדירות, חשיפות לפי קוקיס ועוד.
  • Clicks (הקלקות): הקלקות, הקלקות לפי קוקיס, Successful Clicks, ועוד.
  • Click through rate (יחסי המרה): יחסי המרה, יחסי המרה לפי קוקיס ועוד.

2

*ניתן לבחור מדדים ללא הגבלה .

 

Advanced

  • Interactions (אינטראקציה): פעולות שהוגדרו כאינטראקציה כגון: mouse\roll over, התרחבות של באנר, וכל פעולה שהוגדרה להימדד כאינטראקציה ע"י הטרפיק.
  • Actions (פעולות): פעולות (למשל – הקלקה על כפתור "שלח פרטים"), פעולות יוניקיות, יחסי המרה, ועוד…

3

יש לשים לב: המדד מציג את כמות הפעולות ולא את הפעולה עצמה. כלומר, יכול להיות שבדף נחיתה היו שתי פעולות: "שלח פרטים" ו"הדפס קופון". המדד יציג את סכום הפעולות שהתבצעות מבלי לציין איזה פעולה. אם רוצים לראות איזו פעולה בוצעה, יש להגדיר דו"ח פעולות. לדוגמא: הפעולה תשמש כממד. והאינדיקטור action ישמש כמדד:

  1. נכנסים לחתך Rankings.
  2. בוחרים בממד: Actions pages (או כל ממד שמתייחס לפעולות עצמן).
  3. ניתן לראות כעת את הממד בדו"ח: הפעולה עצמה- "שלח פרטים" וכדומה.
  4. מקליקים על Indicators ובוחרים מדד: בוחרים את המדד Actions.
  5. כעת המדד Actions מופיע בדו"ח, ומראה עבור כל פעולה, כמה פעמים התבצעה.

4

 

Visits & Visitors

המדדים בלשונית זו מתייחסים לעמוד הנחיתה. המדדים מציגים נתונים על התנגות המשתמש אשר הגיע לדף נחיתה: כמה פעמים ביקר, כמה משתמשים ביקרו, זמן שהיה, שיעור נטישה, כמה דפים נצפו וכו'.

המדדים בלשונית זאת מקבילים לנתונים שניתן להוציא מאנליטיקס. אך הנתונים האלו מתייחסים רק למי שהגיע לדף בעקבות חשיפה לקמפיין או הקלקה על באנר. לכן זהו כלי חזק לבדוק את האפקטיביות של הקמפיין על התנגות הגולש בדף הנחיתה לאחר אינטרקציה עם הקמפיין.

  • Visits (ביקורים): ביקורים, משתמשים(visitors), ביקור לפי משתמש ועוד.
  • Page views (צפייה בדף): צפייה בדף לפי ביקור, צפייה בדף לפי משתמש, זמן צפייה בדף, ועוד.
  • Time spent on landing page (זמן ביקור בדף הנחיתה): זמן ביקור, זמן ביקור לפי משתמש.
  • Bounce rate (שיעור נטישה): שיעור נטישה לביקור, שיעור נטישה למשתמש.

5