Batch Upload

פיצ'ר זה נועד לחסוך זמן בבניית הקמפיין, ומאפשר להעלות קבצים מרובים בבת אחת, ובכך מקצר את תהליך בניית הקריאייטיבים במערכת.

אפשרות ראשונה:

batch upload ⇐ Add

2

 

אפשרות שנייה:

גרירה של הקבצים מהתיקייה אל אזור ייעודי במסך – מסגרת המקווקוות:

3

לאחר הגרירה/הוספה, יופיע המסך הבא אשר יציג את כל הקבצים שנבחרו/נגררו.

4

 

  1. בשדה זה יש לבחור טמפלט עבור הקריאייטיבים:

בכל טעינה של קבוצת קריאייטיבים, ניתן לבחור רק טמפלט אחד, אשר יחול על כולם. לכן אם יש בקמפיין סוגים שונים של קבצים, אז יש לטעון אותם בפעמים נפרדות:

  • את כל הקריאייטיבים מסוג Gif יש לטעון ביחד ולבחור להם טמפלט מתאים.
  • את כל הקריאייטיבים מסוג פלאש, יש לטעון ביחד ולבחור להם טמפלט מתאים.
  1. השם של הקריאייטיב במערכת:

השם נקבע לפי שם הקובץ שנטען. אם שם הקובץ יהיה כמו בדוגמא: Blue_300x600 אז גם שם הקריאייטיב במערכת יהיה זהה. לכן כדאי לשים לב לשמות הקריאייטיבים/לבקש מהסטודיו שייצור את הקבצים עם שמות המכילים את הגודל של הקריאייטיב + הסוג שלו (למשל אם יש שני קריאייטיבים בקמפיין, אז לתת שמות שונים, Blue, Green כו'…).

  1. גובה ורוחב של הקריאייטיב – המערכת בודקת את הקבצים שהוטענו ומציגה את גודלם.
  2. ניתן לגלול את הבר ולהגיע לעוד פרמטרים.

לאחר הקלקה על Save, המערכת תתחיל ליצור את הקריאייטיבים, ויופיע מסך שמציג את התקדמות טעינתם. בסיום התהליך תופיע הודעה שמדווחת כמה מהקריאייטיבים נטענו בהצלחה:

5

 

דוגמא לטעינה של שני סוגים שונים של קבצים:

טענו למערכת 4 קבצים: שני גיפים ושני קבצי פלאש.

כאשר בוחרים בטמפלט Billboard/Banner/Box (חץ ירוק), שזהו טמפלט לכלים מסוג פלאש. אז המערכת מסמנת באדום את הקריאייטיבים מסוג gif – הם אינם מתאימים עבור הטמפלט הזה.

6

אם ננסה לשמור נקבל הודעה שרק שני קבצים נטענו בהצלחה. כלומר המערכת לא תשמור את קבצי הגיף אלא רק את קבצי הפלאש – כיוון שהטמפלט שבחרנו מתאים רק לקבציי פלאש:

7

אותו דבר גם בכיוון ההפוך: אם נטען ביחד גם פלאש וגם גיף, אבל הפעם נבחר טמפלט שמיועד לקבצים מסוג גיף, המערכת לא תשמור את הקריאייטיבים מסוג פלאש, אלא רק את אלו שתואמים את הטמפלט מסוג גיף.